"Det är vi som är Lennartz"

Jag är ju en liten schlager och dansbandsnörd, det vet väl de flesta som känner mig vid det här laget. Kanske därför jag verkligen gillade tv-serien Leende guldbruna ögon, som gick på tv för nåt år sedan. Den handlade om Lennart som åkte till Stockholm för att bli dansbandssångare. Det går inte som han tänkt sig, och han startar ett eget dansband med lokala förmågor från Rågsved och Hagsätra. Så mycket dansbandsklyschor!

Jag tycker att den här serien är fantastiskt rolig. Dessutom medverkar många stora namn - Alexander Skarsgård, Sofia Helin, Reine Brynolfsson.... Ska nog se om jag inte kan köpa den på dvd när lönen trillar in på kontot på fredag.



"Det är vi som är Lennartz, och vi är här bara för dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0