Parta med The Ark och Lasse Lindh?

Tänk att jag och E missade det.

Vi hade varit på Debaser, på Lasse Lindhs releasefest. Lasse frågade oss om vi inte hade lust att haka på till Debaser Medis och efterfesta med The Ark, som hade spelat där. Han och E känner varandra lite. Vi tänkte först följa med, men klockan var rätt mycket, och jag skulle upp och jobba dagen efter. Så vi struntade i det.

Alla som har fått höra detta i efterhand tycker att vi var dumma i huvudet. Inklusive E:s pappa.

Kommer alltid att tänka på denna hemskt tråkiga historia när jag hör en Lasse- låt. Så här, bara för att påminna mig själv, kommer en fin liten visa signerad herr Lindh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0