Trilskandes visdomstand

Så var det dags igen. Min visdomstand som håller på att titta fram har dessutom börjat göra ont. Inte vad jag hade räknat med.

Tyvärr så har jag alla mina fyra visdomständer, och min käke är för liten för att de ska få plats. Om man inte plockar bort dem kommer de andra tänderna, som jag faktiskt behöver, att tryckas ihop och bli snea. Så det enda alternativet för mig är att dra ut dem. Har redan fixat de två i överkäken, men nu är det de två nedre som är på g.

Och det gör så ont. Har inget minne av att det gjort det tidigare. Är rädd för att plocka bort de nedre, för jag är övertygad om att de måste skäras ut. Och det låter så himla läskigt. Dyrt, dessutom. Det har jag fan inte råd med. Får väl börja spara, antar jag. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0