Är det dags nu?

Jag kanske ska ta och aktivera mig lite. Ligger på soffan och har fortfarande inte klätt på mig. Är seg efter gårdagens kalasande. Drack inte så hemskt mycket, men tydligen tillräckligt för att jag inte ska orka med någonting idag. Sov å andra sidan ltie för länge, så jag misstänker starkt att alkoholen inte är den enda boven den här gången.
helst skulle jag vilja sätta på lite skön musik och blunda ett tag. Men då tror jag att jag somnar. Och då kommer klockan att vara ännu mer när jag vaknar, och hela dagen kommer att vara förstörd. Men det jag tyvärr måste ta itu med är städningen, och det känns ju inte direkt särskilt lockande. Jobbigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0