Avancerat

Idag försöker jag mig på stuvade makaroner till middag. Det var kocken inom mig som fick sig ett ryck och ville prova på något nytt. Har hittat flera olika recept, som säger olika, men inget av dem kan ju vara fel. Och hur jäkla svårt kan det vara? Egentligen. Till dessa delikata makaroner tänker jag äta köttbullar. Jag hade ju nästan lovat mig själv att inte äta färdiga köttbullar något mer, men va fan inte orkar man stå och rulla egenhändigt gjorda sådana till sig själv. Spännande att se om det blir ätbart...

Kommentarer
Postat av: NIklas Malmgren

Det va en magisk kväll!!!

2008-07-20 @ 20:30:44
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Niklas Malmgren

Jag tycker den nya Håll ditt huvud högt är helt underbar! Magisk!!!

2008-07-20 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0