Colfax vilja

Nu börjar Colfax tycka att det är dags att vi går och lägger oss. Hon har tröttnat på att jag sitter uppe vid datorn. Om jag ska vara vaken ska jag ju minsann gosa med henne. Det är det jag finns till för. Jag ber om ursäkt för att jag är så korkad att jag inte har förstått det. Att jag inte tar mitt ansvar.
Så för att pusha på mig har hon hoppat upp i soffan och ligger nu på min mage och spinner för fulla muggar. Hennes motto verkar vara "Man kan aldrig få för mycket uppmärksamhet", samma som Paris Hilton med andra ord. Och nog för att hon är världens goaste och finaste, men det skulle underlätta om hon låg bredvid mig istället för på mig. Men vem kan motstå en sådan liten sötnos? Och som sagt, min uppgift är att sätta henne i främsta rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0