Dags att besöka frisören

Jag har inte klippt mig sedan november. Det är åtta månader sedan. Illa, jag vet. Men mtit hår har ändå klarat sig väldigt bra, och ser inte alls så slitet ut som det borde göra. Det har dock blivit alldeles för långt. Skulle kunna tänka mig att klippa av en rejäl bit.

Problemet är att jag inte orkar gå till frisören. Tjejen som klipper mig vanligtvis har dessutom gått på mammaledighet. Det är en bra salong jag går till, men nu har jag vant mig vid henne och vet att hon är bra. Då känns det jobbigt att låta någon annan hantera mitt hår. Dessutom har de höjt priserna där, och nu kostar det 550:- för klippning. Vilket är ett ok pris, då de är svinigt bra, men jag vill betala 200:- mindre - som förut.

Känner också att jag vill klippa mig efter sommaren, då den här årstiden sliter rejält på håret. Men jag är ju i akut behov av en klippning nu. Så jag får väl bita i det sura äpplet. För så är det om man vill ha filmstjärnehår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0