Emmon

Visst har min blogg plats för lite Emmon ikväll. Hennes, i mina ögon, bästa låt är "Down Below". Den spelades ofta på radio när jag var nybliven singel, och på nåt vridet vis fick den mig att må lite bättre. Konstigt, med tanke på att hon har kopplingar till exet J.
Emma spelar i vanliga fall i gruppen Paris, där den andra sångerskan heter Annika. Annika är tillsammans med J:s kompis och gamla klasspolare N. Emma och Annika (med pojkvän) var med mig och J på Kentspelningen i det stora tältet på Storängsbotten 2005. Vi var även ute och käkade ett par gånger.

I och med att det finns så många andra saker som har påverkat mig negativt i bearbetningsprocessen av det kraschade förhållandet, är jag lite förvånad över att den här låten inte får mig att känna negativa känslor. Men det kanske bara är något positivt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0