Fel av mig

Jag var visst inte kattvakt den 25 juli. Jag läste fel. N hämtar Colfax den 24 juli, så på fredagen är jag helt fri. Har ägnat stora delar av förmiddagen åt att försöka få igenom en semesterdag då - de är ju som bekant inte så glada i sånt på mitt jobb. Eller, på min avdelning. Jobbar man på skador är det inga problem att vara ledig när man vill.
Men det är nästan helt klart med semestern. Har bara ett godkännande kvar (totalt har jag frågat fyra personer...). Det slutgiltiga. Men i och med att jag har fått ok från de andra inblandade borde det vara lugnt.

Sedan får vi se om det blir något Göteborg. Det är ju trots allt inte helt klart det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0