Fysisk smärta

Min fot slutar inte att göra ont. Kan kännas bättre ibland, men det faller alltid tillbaka efter ett litet tag. Förmodligen är det någon jäkla stukning osm jag har åkt på. Och hur blir man av med sådana? Vila? Det går inte riktigt. Jag jobbar ju nu, och måste promenera varje dag. Jag kan inte ligga hemma och inte stödja på foten. Men jag misstänker att smärtan inte kommer att försvinna förrän jag slutar att stödja på foten och den får vila. Klart att det inte blir bättre när jag springer runt som vanligt.
Måste försöka ta mig i kragen och vara mer försiktig än vanligt. Inte ut och ränna runt på stan på lunchen och efter jobbet. Sitta mycket och inte springa runt onödigt mycket. Det skadar ju inte att göra ett försök och hoppas på att det blir bättre fort. För jag kan knappt gå normalt. Haltar fram som en gammal tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0