I sällskap med M

Det var en mycket trevlig kväll. Jag och M åkte upp till Kulturhusets tak och tog ett glas vin i solen. Sedan promenerade vi till Söder, och restaurangen Söderkisen. Många livsviktiga ämnen diskuterades, vilket var intressant. Jag öppnade upp mig lite om hur jag fungerar, vilket förmodligen var nyttigt för honom att få veta. Men även om jag har bestämt mig vad gäller honom, fick jag vibbar av något annat. Jag blir lite konfunderad. Men han kanske fungerar på samma sätt som jag? Ge ingenting förrän du vet vad du får.

Det blev dock en relativt tidig kväll, då han ska upp imorgon för att delta på en kompis svensexa. Jag är inte ett dugg avundsjuk på att han kommer behöva gå upp kl 6:15. Själv tänker jag ägna förmiddagen åt att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0