Jag dödar honom

Tåget till Götet går 10:10 imorgon från Centralen. Jag ska möta upp E 9:45 vid Bögringen. Jag har spenderat min kväll med att packa och ta det lugnt. E är ute och ölar med sina arbetskamrater. Han har skickat sms, och den information som jag har fått är:

- Han är på Gröne Jägaren
- Han dricker billig öl
- Han är het (dvs jävligt onykter)
- Han citerar Håkan Hellström när jag hotar att döda honom om han försover sig imorgon
- Han ska köpa mer öl (vilket förmodligen inte alls är nödvändigt)
- Han har planer på att sjunga karaoke (han sjunger aldrig karaoke och enda anledningen till att han kan tänkas ha såna tankar är att han är jävligt packad)

Om han försover sig imorgon och vi missar tåget för att han har varit ute och supit idag, förlåter jag honom inte. Det kan jag omöjligt göra. Men nu ska jag inte måla fan på väggen. Det är dumt. För han kanske visst orkar upp imorgon. Men det som väntar då är ju en karl som är bakis. Och hur kul är det? Som sagt, om han inte dyker upp i tid dräper jag honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0