Känn ingen sorg för mig, Göteborg

Det är spikat. Jag och E åker till Göteborg den 25 juli, huvudsakligen för att se Kent och Thåström. Men även för att semestra. Därför stannar vi två nätter, och åker hem först på söndagen.
Det blir dock ingen billig resa. Nästan alla hotell är fullbokade, så det får bli ett Business Class- rum på SAS Radisson för 1690:-/ natten. Å andra sidan får vi då gratis tillgång till hotellets gym, som jag känner på mig att jag kommer utnyttja varja dag... E hade kollat upp vad tågbiljetterna kostar. För honom skulle det gå på 1700:- tur och retur med X2000, men han är å andra sidan inte längre någon ungdom. Det är ju jag, och jag hoppas på betydligt billigare pris än så...

Men även om det är mycket pengar det handlar om, känner jag att det är något som jag inte kan tacka nej till. För jag vill. Och nu vet jag att jag har kontrakt på jobbet ytterligare ett år, så jag behöver inte snåla sjukt mycket just nu och inte ha något liv. Och jag behöver komma bort lite från Stockholm.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0