Kliar i fingrarna

Det kliar i fingrarna. Jag vill skriva. Inte bara blogga, utan skriva "på riktigt". Författa. Dock har jag något som fattas mig. En bra historia. Jag har ingenting att skriva om. Min fantasi är alltför dålig. Och när jag börjar tröttnar jag gärna efter ett tag och vill börja om på något nytt.

Egentligen kanske man borde plocka från sitt eget liv lite mer? Jag har definitivt saker som skulle kunna funka. Men samtidigt känns det inte riktigt rätt. Måste nog få lite inspiration. För har jag bara det brukar det flyta på rätt bra. Jag älskar ju att skriva. Och ego som jag är (och inte helt objektiv) tycker jag att det jag skriver är skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0