Mest skit

Är sedan ett tag tillbaka hemkommen från minifestivalen på Lasse i Parken. Och ska jag vara helt ärlig var det inte mycket att hänga i granen. Dyr mat, köpte en burgare som jag inte orkade äta upp. Fyra olika musikakter. Den första hörde jag ingenting av då det var en tjej på sång och en kille på gitarr, och folk snackade högt så musiken dränktes. Den andra var en karl som jag tror var fransman alternativt belgare. Han satt ner på golvet och spelade och sjöng. Han använde tomflaskor och plasthinkar och illgröna plastflöjter som instrument, och hans sång var katastrofal. Det var inte bra någonstans, och dessutom såg han ut som Bosse Bildoktorns okände son. Dock fascinerande.

Tredje akten var nog bäst och bestod av poppiga pojkar som aldrig riktigt fick till det. Sist ut var ett band osm jag trodde skulle vara bra, men som jag inte alls förstod. Ingen glädje eller scennärvaro för fem öre (kan ha varit för att frontkillen var blyg, men det var ändå katastrof). Sången var hemsk, det fanns ingen känsla alls. Men många ur publiken verkade digga det.

Aja, jag drack ju god öl och hade trevligt sällskap i form av E, så kvällen var inte misslyckad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0