Morgondagens planer

Imorgon åker jag med päronen till Åland. Ingen lång kryssning, båten går vid 9- tiden från Kapellskär och återvänder sedan runt kl 15. Det kan vara kul att göra något med mamma och pappa utöver komma hem och snylta till sig mat. Sedan är det ju även ett tillfälle att handla billig alkohol i taxfreen, vilket jag tänker göra. Inte för att jag har tomt i förrådet, men det kan vara kul att ha något att variera sig med.

Dessvärre innebär detta att jag måste gå upp riktigt tidigt imorgon. De kommer och hämtar mig strax innan kl 7. Ambitiöst. Förmodligen lär vi vara framme en timme innan båtjäveln går, men det är ju bättre att vara tidig än sen. Får försöka lägga mig relativt tidigt idag. Och jag kan ju faktiskt alltid sova i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0