Okänt territorium

Jag har spenderat en del av lunchen i en butik som säljer kostymer, skjortor och slipsar. Något tråkigare brukar jag inte kunna tänka mig, men den här gången var det inte alls så hemskt. Jag hakade på en kollega som skulle köpa en slips till ett bröllop i helgen. Satan, vad mycket fula slipsar det finns. En del är verkligen groteska. Besöket fick inte något lyckligt slut och min kollega gick därifrån tomhänt. Det gjorde jag också. Har ingen användning för varken herrkostym eller slips, och jag har ingen att shoppa åt heller. Och även om jag hade det, skulle jag nog inte våga mig på att köpa en slips till honom - det kan bara bli helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0