Party!

Har varit på min favoritaffär Teknikmagasinet idag och införskaffat resehögtalare till poden. Det borde jag ha gjort för längesedan, men jag får ju aldrig arslet ur vagnen. Men nu jäklar! Nu kan det bli fest på hotellrummet i Göteborg i helgen, och i hotellrummet och på stranden i Grekland om några veckor. Fast jag vet ju ännu inte hur bra de är. Men försäljaren sa att de skulle funka bra till sådana aktiviteter som jag tänker använda dem till. Jag menar, jag ska ju inte ha värsta partyt med jättemånga människor och dunka dunka. Bara lite schysst sväng.

Ok, jag ljög om det där med favoritaffär. Jag tycker verkligen inte om Teknikmagasinet, mest för att jag inte är så prylintresserad och för att det alltid brukar vara mycket folk där. Men det var det inte idag, så jag blev glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0