Rövknullad

Helena "Kan mycket väl bli den som rövknullas i GBG" Nilsson

Ja, som du kanske förstår är det sms:et ryckt ur en längre konversation över mobiltelefonnätet. Tänker inte gå in på det så noga, men det handlar om vem som man helst har sex med - mig eller Hurricane Gilbert. Och även om jag är snyggare och hetare än Hurricane, så är han betydligt häftigare och coolare än vad jag är, så det är fullt förståeligt om E hellre blir rövknullad av honom än håller mig i handen. Jag hade valt Hurricane framför mig själv.

Men nog är han lite väl vulgär, den där E. Och när jag säger att jag blir chockad tycker han inte att jag spelar rollen som fin flicka särskilt bra. Det är illa. Det är rejäla påhopp som jag får stå ut med. Men det kommer han att få fan för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0