Saker jag inte kan

Idag har jag åkt på fler saker som jag normalt inte gör. Saker som jag inte har någon aning om vad det är eller hur dessa ska lösas. Jag är inte helt bekväm i den situationen. Klart att jag kan hjälpa till så gott det går, och framför allt med de saker som jag har fått visat för mig. Men allt utöver det känns mindre roligt. Speciellt när kunden behöver ha svar på direkten, alla som jobbar med egendomsförsäkring är på semester och jag har varken befogenhet eller kunskap att kunna uttala mig. Det enda svaret jag kan ge är: "Jag är ledsen, det finns ingen på plats och jag kan inte hjälpa till. Jag har sökt chefen som jobbar, men är på tjänsteresa, och han återkommer imorgon. Fick tyvärr inget svar där, men har sagt att han ska ringa mig och att det är brådis. Jag kan återkomma tidigast imorgon, hoppas att det är ok.".

Jag är inte helt bekväm i den situationen, samtidigt osm att jag vet att det inte finns något som jag kan göra. Det är allt jag kan göra. Allt jag får göra.Det är bara att kunden hackar i sig att det är semestertider. Samtidigt som att det är illa från vår sida att ingen är här ändå. Dålig semesterplanering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0