Tidskrävande

Hehe, satt i 40 minuter med ett marine certifikat som egentligen borde ta hälften så lång tid. Och egentligen borde det itne ens ta den tiden, då det bara var en ändring som skulle göras. Men jag är grön på dem, och det var första gången. Då får det strula med vad man ska ändra, hur det ska se ut, vilket papper det ska printas på (det finns ett antal papper som redan har tryck på baksidan). Det gäller att ha tungan rätt i mun, med andra ord. Och till slut tror jag att jag fick det rätt. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tävlar mot min syster om vem som har flest besökare denna veckan. Hjälp mig att vinna :)



tack ! :D

2008-07-30 @ 16:29:57
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0