Vardagsnöje

Ett av mina bästa vardagsnöjen är att Facebook- maila med E. Han är bra med ord, en riktig språkfascist. Han har dessutom torr humor, och är lika elak mot mig som jag är mot honom. Tänkte bjuda på valda öknamn från våra konversationer.

Han har bland annat kallat mig: Helena "Röda arslet" Nilsson, och Helena "Fantiserade om trekant redan som barn" Nilsson.
Jag har i gengäld svarat: Helena "Vet precis vad E går för i den frågan - dvs inte alls" Nilsson, och Helena "Vill krama E och säga att han inte behöver låtsas vara någon som han inte är" Nilsson.
Vanligtvis brukar jag använda något tillbaka med hans namn, gärna med ett dubbelefternamn med någon han inte gillar, men det kan jag inte skriva här då hans identitet då röjs.

Min favorit är - E "Kaffe och småkakor är mitt bästa partytrick" A. Ja, E och A är hans initialer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0