Bye bye, chefen

Nu har min chef slutat. Han var på jobbet i förmiddags, men drog vid lunchtid. Jag var ute och köpte mat, så jag missade när han sa hej då, men enligt uppgift så hade han tårar i ögonen. Och han bröt tydligen ihop precis utanför dörren. Det man kan utläsa av detta är väl att det inte var så frivilligt som det getts sken av...

Jag är lite kluven. En del av mig hade velat säga hej då till honom då han faktiskt var min chef under ett och ett halvt år, medan en annan del tycker att jag har blivit så illa behandlad att det faktiskt kvittar. Är det nu man ska vara stark och skita i det, eller är det nu man ska mjukna och visa att man bryr sig om sina medmänniskor och skicka ett sms och lyckönska honom i framtiden?

Kommentarer
Postat av: DOLLY

förlåt om jag stör ,har bara en liten fråga som jag undra över.Läser du moore tidningen ?du behöver inte svara om du inte vill eller har tid. men tacksam för svar.hoppas du får en trevlig dag.

2008-06-30 @ 14:51:13
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0