Dagens To Do

Klev faktiskt upp ur sängen kl 10:15, vilket är rätt imponerande då det faktiskt är söndag idag. Jag brukarl igga kvar betydligt längre än så, oavsett om jag fortfarande är trött eller inte. Jag har några saker på dagens To Do- lista, och inte en enda har jag börjat ta tag i.

- Städa
- Stryka
- Söka jobb
- Se reprisen av Gossip Girl

Det enda som jag kan vara riktigt säker på att jag verkligen kommer att göra, är att se reprisen av Gossip Girl. De andra sakerna kan eventuellt behöva skjutas upp om jag råkar sitta framför datorn lite för länge. Men jag ska försöka att vara duktig. Har sagt till mig själv attj ag kan sitta vid datorn fram till lunch, när jag ska äta spenatsoppa. Efter det är det dags att ta itu med listan.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kom också upp tidigt, fast det är söndag och det blir säkert Gossip Girl här med:)

2008-06-15 @ 12:01:26
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0