Fyllebilder, varför?

Jag har gjort en upptäckt som har kommit att kasta om mina tankar rätt så rejält. De flesta bilder som jag lägger upp på bloggen, som jag har tagit, är fyllebilder. Varför är det så? Det är inte direkt som att man är snyggare på dem. Det är snarare så att man ser för jävlig ut på varenda bild. Jag brukar censurera mina vänner, och inte lägga ut extremt fula bilder på dem, men jag verkar inte ha något problem med att lägga ut bilder på mig själv när jag är ful som stryk. Jag tror att ni får en skev bild av mig, kära läsare... Jag är betydligt snyggare och mer sofistikerad i verkligheten. Ni kan väl låtsas att ni tror mig, snälla?



Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Jag hittade det senare på kvällen :D

2008-06-22 @ 18:42:17
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe :D

2008-06-22 @ 18:49:21
URL: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0