Ge mig arsenik!

Ikväll är det dags för Håkan Hellström att återigen äntra Gröna Lunds stora scen. Få saker i livet skänker så mycket glädje, energi och eufori på samma gång som en Håkan- konsert. Har du inte upplevt det, är det på tiden att du gör det. Låt kroppen få explodera, för det skulle ju va dans, dans, dans!

Om bara regnet håller sig borta kan jag garantera att det blir en toppenkväll. Jag har laddat med paraply, men hur roligt är det atrt stå och trängas med massa människor, som alla håller upp paraplyer så att man inte ser scenen. Vi får väl sitta inomhus och dricka öl tills det att Håkan går på. Men det funkar väl det med, antar jag.



Foto: Björn Bergenheim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du inte en regnkappa? Det ska jag ta med

bara ett litet tips. Tror det blir en toppen kväll.

Känns så

2008-06-13 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0