Håkans segertåg fortsätter

Håkan Hellström på Gröna Lund för tredje året i rad. Och även den här gången levererade han som han skulle. Alltid samma känsla av glädje som sprider sig i kroppen så fort han går upp på scen. Det var som en förkortad version av konserten på Arenan tidigare i år, med andra ord ingen överraskning i låtlistan. Men det gör absolut ingenting. Han spelar ju de låtar man vill höra. Även om han gärna hade kunnat få spela För sent för Edelweiss och Jag har varit i alla städer.

Tråkigt nog muppade sig min mobil när jag skulle spela in. Jag som spelade in lite på nästan varje låt, tryckte på fel knapp så att det försvann ooch inte sparades. Har några snuttar, men är väldigt besviken ändå.

       

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0