Hemma hos päronen

Sitter hemma hos mamma och pappa. -har precis tryckt i mig två ägg och hallonkräm. Det är en av sakerna som är bra med att komma hem - det finns alltid något att äta och päronen bjussar så gärna på det. Speciellt bra idag när jag inte hade ätit någon frukost. Av den enkla anledningen att jag inte har någonting hemma att äta.

Åkte buss från Fruängen till Svedmyra, och fy satan vad varmt det var. Jag trodde att det fanns luftkonditionering på bussar nuförtiden, men jag antar att jag hade fel. Höll på att smälta bort. Tur för mig att det inte var alltför mycket folk ombord.

Tog mig precis en titt på termometern och såg att det är 24, 9 grader. I skuggan. Och klockan är bara strax efter 10:00. Det kommer bli en varm dag. Perfekt för lite sol? Åh, jag kommer bränna mig så in i helvete...

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: HAHA ja lite kul, man känner knappt igen han ;)

2008-06-06 @ 11:17:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas du inte brände dig i solen utan bara blev brun:)

2008-06-06 @ 18:56:23
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0