Het, het, het

Yes, jag verkar vara ett hett byte ute på arbetsmarknaden. Ikväll ska jag på en andra intervju på stället jag var på igår. Har dock lite magknip inför det, men ska försöka att tänka bort den.
För ett par timmar sedan ringde en kille från ett annat jobb jag har sökt. Jag märkte det dock inte förräns efter, men han pratade in ett meddelande på mitt mobilsvar. Han vill att jag kommer på intervju nästa vecka.

Det är kul att få positiv respons på min ansökan. Självförtroendet stärks något enormt. Och jag kan ju faktiskt inte slappna av helt innan jag har sett några papper från mitt nuvarande jobb. Så det är bara att fortsätta gå på intervjuer, antar jag.

Kommentarer
Postat av: Lydia

okej det här har inget med själva inlägget, men som svar på din komentar,

Det är sjukt att inte polisen,domstolen, och regeringen gör mer för att sådant här inte ska hända, det där va för 13år sen, men tänk på engla, och ricardo, och alla "hedersmorden" det finns ingen heder i folk som mördar, men sverige blundar för allt

2008-06-24 @ 16:03:08
URL: http://emorolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0