Lasse liten

Idag har jag köpt biljett till Lasse Winnerbäcks spelning på Zinken i augusti. Ska gå med min kusin och min faster. Det är verkligen något att se fram emot, och då inte bara för att Lasse spelar. Vi har ju även underbara Markus Krunegård och Miss Li, som kommer att stå på scen samma kväll. Jag har höga förväntningar på Om du lämnade mig nu- duetten mellan Lasse och Miss Li. Den är fantastisk på skiva, och jag kan bara hoppas att den är lika underbar live.

Men det som lockar allra mest är faktiskt Markus Krunegård. Han är min nya hjälte. Jag får helt enkelt inte nog.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh! Jag ska också dit ! Längtar som tusan :)

2008-06-25 @ 06:53:43
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0