M

Hängde i baren på jobbet igår i väntan på att M skulle sluta jobba. Sedan mötte jag upp honom på Drottninggatan och vi promenerade till Sonjas Grek på Söder. Det var vår första grek, och maträtten var som vanligt Biffteki. Varför ändra på något som funkar?
Vi hamnade sedan på en va Medis uteserveringar. Det var kanske i lite kallaste laget att sitta utomhus så sent, men det är klart att man ska göra det. Det är ju trots allt snart juli, och det regnade inte. Inte kul att sitta inomhus och glo då.

Det blev en mycket trevlig kväll, men så brukar det ju faktiskt vara med M. Och det var skönt att se att han tog lite egna initiativ. Sedan vet jag inte riktigt vad de betyder, eller vad jag ska göra med dem, men det är inget problem som jag tänker försöka hitta någon lösning på nu. Det jag behöver veta för stunden vet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0