Markoolio utanför mitt fönster

Nu åker det förbi ett studentflak utanför som spelar Markoolios genombrottslåt "Sommar och sol". Har ett fönster öppet i receptionen för att släppa in lite luft, och då får man musiken på köpet. Känns lagom seriöst att höra texten "Ok, jag ska inte tjata men jag måste fråga - är du flata?" när man svarar i telefon. Den på andra sidan luren hör ju garanterat samma sak som jag gör.

Tror nog att jag ska ta mig en sväng förbi Plattan och fontänen innan jag åker hem idag. Tycker trots altl att det är rätt roligt med alla glada studenter.

Kommentarer
Postat av: Jen

men va härligt :)

göra nått kul idag?

2008-06-05 @ 18:29:38
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0