Missat samtal

Jag har ett missat samtal från ett nummer som jag inte känner igen. Slog på det på hitta.se, och upptäckte att det går till ett ställe som jag skicakde in en jobbansökan till igår. Hjälp! Har kolalt upp på Platsbanken vilket jobb det är, och det är ett som försäkringsförmedlarassistent. Tro fan att de ringer till mig - det är ju typ det jag gör i dagsläget, fast på andra sidan...

Han som ringde lämnade inget meddelande. Ska jag ringa upp? Vad säger man då? "Hej, jag såg att du hade ringt mig, och jag täntke att jag ringer upp för det kan ju vara något viktigt"? Elelr ska jag vänta och hoppas att han ringer igen? Jag blir nojig, och tror att han skiter i det i såna fall. Vad skulle du göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ringa så klart

2008-06-13 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0