Pengarna har fått en förklaring

Nu vet jag varför jag hade mer pengar på kontot när jag kollade för några dagar sedan än vad jag trodde att jag hade. Skattepengarna hade kommit in. 723 härliga balubas. Dessvärre har det gått åt mer pengar än nödvändigt den senaste veckan, alltid är det massa småutgifter. Två och en halv vecka kvar. Nu får jag vända lite på slantarna. Som tuur är fick jag emd mig två matlådor från päronen idag. Och jag har alla ingredienser som krävs för min beryktade spenatsoppa. Och om jag inte missminner mig har jag lax i frysen. Matmässigt klarar jag mig. Men vad gäller nöjen är det mindre roligt. Kanske dags att växla tillbaka den där 20 AUD- sedeln... Det är trots allt ca 120 spänn.  Får bli morgondagens mission.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket för kommentaren om väskan!! :)

2008-06-08 @ 21:30:21
URL: http://kaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0