Smakat på Stockholm

Var i Kungsan idag med E. Det är ju massa mat överallt där just nu, och vi tänkte att där kunde vi ju luncha. Och det var faktiskt trevligt. Bortsett från den där jäkla solen. Det var ju molnigt när jag lämnade hemmet, så i tron om att det skulle bli lite kyligare och regna tog jag på mig jeans. Stort misstag. Väl inne i stan gassade solen som fan och mina ben förvandlades till plaskvåta vattenfall. Inte bekvämt någonstans.

Nu sitter jag hemma hos päronen igen, får middag lite senare ikväll. Bra fär ekonomin. Som tur är hade jag ett par hotpants här, som sitter på mig nu. Mycket bekvämt, må jag säga. Inga mer jeans dagtid. under sommaren. Ever.



Bild: www.smakapastockholm.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0