Solens strålar skadar mig

Lunchade uppe vid kyrkan idag igen. Härligt att ligga i gräset och låta solens strålar smeka huden. Dessvärre är det vid sådana tillfällen som jag märker att jag är en äkta svenne. Hur länge kan jag ha legat där i gräset? Lite över en timme. Och min hud fick en rödaktig ton, som inte är särskilt smickrande. Jag klarar inte av att vara ute i solen utan att smörja in mig med stark solskyddsfaktor. Måste försöka tänka på det, för jag vill inte gå runt och se ut som en tomat över hela kroppen. Har alltför många gånger bränt mig på tok för mycket, ibland har jag trott att jag ska få brännskador för livet. Så det blir till att smörja in sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0