Ta igen förlorad arbetstid

Sitter fortfarande på jobbet, trots att jag helst av allt hade velat gå hem för längesen. Anledningen till detta är att jag, som bekant, försov mig igår. Så nu tar jag igen den timmen. Men egentligen, om man ska vara petnoga, tog jag ju igen den redan i förrgår, då jag satt till kl 17. Och det gjorde jag utan någon egentlig anledning - jag ville bara få upp närvarostatistiken lite.

Nu börjar det dock bli lite väl segt att sitta kvar framför datorn. Lutar nog åt att jag börjar dra mig hemåt snart. Det tråkiga på min himmel nu är dock att det lär vara knökfullt med folk på tågen. Och batteriet i min Ipod kommer garanterat att ta slut någonstans mellan Zinkensdamm och Liljeholmen. Något att se fram emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0