Tisdag kl 16:20

Då får ni hålla tummarna för mig, för jag ska nämligen på arbetsintervju! Är sjukt nervös, men det ordnar sig säkert om jag andas. Åh, jag hoppas verkligen att det går vägen, för jag måste hitta ett nytt jobb omgående. Jag kollade förresten fel, det var inte det där försäkringsförmedlarassistentjobbet, utan ett som receptionist/ kursvärdinna. Vilket jag faktiskt känner mig säkrare i... Det vet jag att jag kan. När det kommer till försäkringar litar jag inte riktigt på min kunskap...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till. Vad är det för företag?

2008-06-13 @ 16:40:37
Postat av: Helena

Ett IT- utbildningsföretag.

2008-06-15 @ 00:27:34
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0