Titta, hon städar!

Dra mig baklänges på en liten vagn, jag har börjat ta tag i städningen. Hallelujah! Köket är nästan helt klart, ska bara dammsuga, men det gör jag när jag har gått igenom alla rum. Har till och med plockat bort vissna blad från blommorna - det händer inte ofta. Har fixat lite i hallen också, men det är samma sak där med dammsugningen.

Den stora pucken är dock Rummet. Det är där alla saker finns, som jag inte vet var jag ska göra av dem. Alldeles för mycket som behövs göras där inne. Så jag tänkte att jag sitter ner ett tag och fnular på vad jag ska börja med... Och väntar på att värktabletten ska börja verka, så att den där jäkla mensvärken försvinner. Den hindrar mig från mitt städande...



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vet, jag var s´jukt rädd för den berg-och-dalbanan när jag var mindre. Men den är jätterolig när man väl sitter där uppe. ;)

2008-06-15 @ 15:13:34
URL: http://sarahsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0