Vad gör jag?

Jag är faktiskt lite förvånad - och imponerad - över mig själv. Vaknade när klockan ringde, och klev ur sängen vid 8:30. Hade tänkt fixa mig själv, fixa i hemmet och fixa mat till ikväll. Men vad har jag lyckats med hittills? Jag har tagit mig till soffan, men that´s it. Och det har gått över 2 timmar. Nu känner jag mig inte så duktig längre... Har även ringt Marielel för att fråga om vilken tid vi ska ses, men hennes mobil verkar vara avstängd så jag har inte fått något svar. Det kanske är ett tecken på att jag borde rappa lite, så att det inte blir alltför stressigt när jag sedan får en tid. Men att tänka tanken och sedan fullfölja den verkar inte riktigt lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0