Hemma!

Så sitter jag hemma i min lägenhet för första gången på tre veckor. Känns fantastiskt bra. Skönt att vara hemma.
Vad som är mindre roligt är att det är snö i Stockholm. Det var ju inte meningen. Det skulle ju vara vår nu. Istället har jag fått plocka fram vinterskorna igen. Det är nästan så att jag åker tillbaka till Arlanda och tar första bästa plan till värmen.

Lyckades sova mellan Brisbane och Kuala Lumpur, och sedan bara några timmar mellan Kuala Lumpur och Stockholm. Så jag känner mig rätt pigg nu. Förhoppningsvis kommer jag att sova gott inatt, i och med att jag ska upp och jobba imorgon. Usch. Det ser jag verkligen inte fram emot. Men det är väl bara att bita ihop, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0