Inget kul i Kuala Lumpur

Star pa flygplatsen i Kuala Lumpur. Roligare stalle har man ju varit pa... Allt jag vill ar att fa komma hem till min lagenhet, som jag knappt minns hur den ser ut. Men det aterstar 11 timmars flygresa, och innan dess ska jag vanta i Malaysia i ett antal timmar till.

Lyckades mot forvantan sova pa planet fran Sydney. Vi gjorde ett litet stopp i Brisbane forst, och efter det kandes det nastan som motorvag till Kuala Lumpur. Sov sakert 4 timmar. Ar imponerad av mig sjalv. Dessvarre var piloten en jakla amator, i alla fall nar det kom till landningen. Han gick ner for fort, sa den dar sprangande huvudvarken besokte mig. Kandes som att huvudet skulle sprangas. Pa riktigt.

Men nu star jag har ensam. Med ett tangentbord jag inte hittar nagot fragetecken pa. Lustigt. Nagot ska jag val kunna sysselsatta mig med i nagra timmar.


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe, googlade mig själv och du har satt mig som copyright på en bild! man är väl smart liksom! hur har aussie varit? väntar på ett långt inlägg om allt som hänt!

2008-03-23 @ 23:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0