Samtal med en Aussie Girl

Hon har väl nästan blivit en Aussie Girl, min kusin Gabrielle. Pratade med henne nyss. Det visar sig att hon fortfarande går på studentvisum, och bara får jobba 20 timmar i veckan. Perfekt för mig, då hon kommer vara ledig mer än vad hon trodde. Och min sista vecka är hon ledig alla dagar.
Det känns inte verkligt. Jag åker på tisdag. Och jag har inte packat än. Men behöver åtminstone inte packa underkläder för en månad - de har egen tvättmaskin så jag kan tvätta när jag vill. Kan ju inte bli bättre.

Gabrielle har dock förbjudit mig att sova mellan Kuala Lumpur och Sydney. Gör jag det kommer jag inte kunna sova när jag kommer fram på kvällen och då finns en risk för att hela veckan blir en orgie i jetlag. Får väl gå upp extra tidigt på tisdag morgon, så att jag blir trött på planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0