Var är min drink?

Det här borde vara jag nu. Det är fredagkväll. Jag ligger på min soffa med datorn i knät. Själv. Alldeles ensam. Har ikväll fått två saker bekräftade. Den ena är en flickvän, den andra är en pojkvän. Men det visste jag ju sedan tidigare.
Allt jag hoppas nu är att saker inte förändras helt på grund av flickvännen, men jag minns hur det var förra gången. Han vet nog inte riktigt hur han ska hantera mig. Vi hade något som aldrig fick utvecklas. Klart att han är rädd för min reaktion. Det behöver han inte vara. Så länge vår vänskap inte förändras.

Men jag skulle verkligen tycka att det var trevligt med en drink nu. Även en drink i min ensamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0