Årstaberg - The place to be

Inflyttningsfest hos kusin Therese och hennes kille Sebbe. En mycket trevlig tillställning, må jag säga. Resultatet har du på din skärm. En onykter Helena, som egentligen borde sova, men har  för mycket energi för att lyckas med det. Att hon sedan har tryckt i sig nudlar med kryddstark kycklingsmak gör inte saken bättre (hennes läppar bränner).

Tillbaka till festen.Mycket trevligt folk, som jag aldrig träffat tidigare. Kände igen endast ett fåtal ansikten. Vi spelade Singstar, och som väntat var jag en av de sämre. Men jag var samtidigt en av de som gärna sjöng. Dålig kombination, kan tyckas. Inte för att jag bryr mig. Jag var ju inte sämst. I mina ögon. Och det viktigaste är ju att man har roligt.

Mycket lyckad fest. Lyckades dessutom få skjuts ända hem. Kanoners. Bättre slut på kvällen kunde man ju faktiskt inte få. Hade varit mindre roligt att  behöva vänta på tvärbanan, buss, tunnelbana eller vad det nu hade blivit. Det slapp jag nu. Men låta bli datorn, det kunde jag inte.

     

Kommentarer
Postat av: Fredrik

trevligt!

2008-05-11 @ 09:11:16
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: bea

kul :P

2008-05-11 @ 09:34:23
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0