Bajs på mitt golv

Colfax har nu installerat sig hemma hos mig. Hon sitter och tittar ut genom min öppna franska balkongdörr. Mycket intressant att spana på. Dessvärre har det skett en liten olycka. Det första hon gjorde när hennes husse hade lämnat, var att gå på lådan. Och hon råkade missa lite. Så det kom bajs på mitt badrumsgolv. Inte roligt någonstans. Förra gången spya på mina kläder, den här gången bajs på mitt golv. Jag börjar fundera över om hon tycker att det är så kul hos mig egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske är miljöombyte för henne/honom som gör det. Hur länge skulle vederbörande stanna?

2008-05-30 @ 21:48:37
Postat av: Helena

Jag tror att det är så. Och att hon blev stressad av att åka bil.

Hon stannar bara till på söndag. Sedan kommer hon på torsdag igen, och stannar förmodligen till måndagen.

2008-05-30 @ 22:04:44
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0