Beslutsångest

Någon gång mellan sju och halv åtta idag kommer Marielle och Therese hem till mig. Det blir drinkar och skvaller, sedan förflyttar vi oss in till stan för lite dans. Marielle följer dock inte med, då hon ska upp tidigt imorgon och golfa. Jag vet inte riktigt vilket ställe det blir än, vi tänkte ta den diskussionen ikväll. Men Trädgården är ju aldrig fel.

Som vanliglt ligger jag lite efter i planeringen. Har precis ätit middag. Har hunnit sminka mig, men håret är blött. Och efter en snabb titt i garderoben är jag itne ett dugg klokare på vad jag ska ha på mig. Det är ju svinvarmt ute, så en klänning är nog inte fel. Men vilken? Det är nästan läge för barbent, men mina ben är ohyggligt vita. Och det lär ju bli kallt när man ska hem inatt. Då kanske jeans är att föredra? Det är nog bäst att jag snabbar på lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0