En egen bonde?

Har lyckats zappa in TV4 och upptäckt att det är dags för det första avsnittet av "Bonde söker fru". Tidigare år har detta program resulterat i tre förlovningar och ett bröllop. Man kanske ska titta lite mer aktivt och se om det finns något intressant. Jag kanske till och med ska skicka in ett brev? Marielle har sagt att det bara finns nätet för oss kvar om vi ska träffa någon, men man ska helt klart inte underskatta "Bonde söker fru". Det kanske är där jag hittar mitt livs kärlek? Definitivt något att klura på...


Kommentarer
Postat av: rebecca

ah, fler som är singlar. det är inte lätt med kärlek men en sak vet jag: en bonde är nog ingenting för mig iaf =)

2008-05-21 @ 21:16:08
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0