En kväll på Kägelbanan

IT- chefernas Natt var en riktigt lyckad tillställning. Vi bjöds på mousserande, plockmat, öl, vin - med andra ord det som jag och Olof var där för. Men det bjöds, som jag tidigare meddelat, på underhållning.Först ut var komikern Björn Gustafsson, och jäklar i min låda vad jag skrattade. Vi knölade fram oss så att vi stod längst fram vid scenen med en perfekt utsikt. Lite pinsamt blev det dock när min mobil ringde sådär lagom högt att folket i min närhet reagerade. Oops. Men ingen stor skada skedd.

Efter Björn var det dags för bandet ATDC, bestående av folk som jobbar på TDC (därav bandnamnet). De spelade hårdrock, och jag måste säga att jag imponerades av sångarens mod av att, som man, gå ut på scen iförd t-shirt med bandnamnet samt ett par guldglittriga strympbyxor.
Det andra bandet för kvällen var Ethan Xiphias, fyra tjejer från Halmstad. De var bra, och jag gillade speciellt att den näst sista låten de framförde var "Kom igen, Lena". Det blir pluspoäng.

Som sagt, en mycket lyckad kväll. Nu borde jag dyka i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0