En kväll på Marie Laveau

Hade inte så mycket förväntningar på kvällen. Allt jag ville var att umgås med folk jag tycker om.

Jag och Marielle möttes upp och åkte till Micke. Där drack vi lite vin och pratade igenom ett antal livsviktiga samtalsämnen. Vi lyckades inte hitta ett botemedel mot HIV, men vi lyckades få rätsida på en del andra saker.
Sedan åkte vi till Mariatorget och promenerade den korta biten till Marie Laveau. Där åt jag fläskfilé med hasselbackspotatis och rödvinssås. Mycket gott.
Shadi dök upp lite senare, och efter några timmar förflyttade vi oss ner till dansgolvet i källaren. Där blev vi dock itne så långvariga då alla var rejält trötta och villa åka hem. Och här sitter jag nu i min soffa och ser tillbaka på en väldigt lyckad Valborgsmässoafton.


         

              

           

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0